Afleveren van uw bestelling
Verzending van uw bestelling
Onze bestellingen worden door PostNL of DHL bij u aangeboden. Lengte vracht en/of palletvracht kan door willekeurig transporteur worden aangeboden. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In het geval dat wij met PostNL versturen krijgt u van ons een 3S streepjescode per e-mail toegestuurd. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom uit voorzorg aan altijd een regulier adres te gebruiken.
Artikelen die door de brievenbus passen zullen door ons per normale post worden toegezonden. Deze zendingen zijn niet voorzien van een streepjescode en kunt u dus niet met track en trace volgen. Grote of zware artikelen zullen via DHL of andere pallet transporteur worden toegezonden. In sommige gevallen kunnen wij besluiten u rechtstreeks vanaf onze leverancier/fabriek uw bestelde product te versturen. U word hierover per e-mail geïnformeerd. Dit type zending word verstuurd door DHL of andere pallet transporteur.
Verzendkosten Nederland:
Over een bestelling vanaf € 75,00 worden geen verzendkosten berekend.
Wanneer de bestelling kleiner is dan € 75,00 zijn de verzendkosten € 7,50.
Verzendkosten België:
De verzendkosten naar België zijn altijd € 7,50
Wij leveren uw bestelling doorgaans uit binnen 1 a 2 werkdagen.
De vermelde levertijden zijn onder voorbehoud. Onze leveranciers leveren ons doorgaans volgens afgesproken datum. In de praktijk komen echter ook afwijkingen voor, waardoor er eerder maar ook later aan ons magazijn geleverd wordt. Uiteraard doen wij voortdurend ons best op afgesproken termijn uw bestelling af te leveren.
Mocht de afgegeven levertijd niet haalbaar zijn, dan berichten wij u er altijd over. Onze verkoop binnendienst informeert u in deze gevallen altijd met een alternatief, indien dit mogelijk is. U kunt een bestelling altijd annuleren, u zit dus nergens aan vast.
Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u per e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Vergeet u hierbij niet het ordernummer van uw bestelling te vermelden.
Vertraging tijdens verzending
In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.